راه اندازی کسب و کار در چند مرحله ساده
نوشته شده توسط : امیر اکبر

راه اندازی کسب و کار در چند مرحله ساده

راه اندازی کسب و کار
برای راه اندازی کسب و کار همواره می بایست هوشمندانه عمل کنید.زیرا راه اندازی یک کسب و کار بدون پیش بینی اولیه و آنالیز کردن نیاز های بازار و جامعه منجر به شکست های بزرگی خواهد شد.این امر زمانی تشدید می باید که شما در یک شغل ثابت حضور دارید و از آن خسته شده اید و ماندن در آن محل و آن محیط کاری برای شما احساس فرسایش و افسردگی را به همراه خواهد داشت.در این حال بسیاری از افراد تصمیم میگیرند اقدام به راه اندازی یک کسبو کار مستقل نمایند و این زمانی است که نیاز به بررسی دقیق دارد و هرگز نباید در این مرحله تعجیل کرد و بی گدار به آب زد.
برای این منظور ابتدا می بایست کسب و کار جدید خود را بصورت نیمه وقت دنبال کنید تا از سختی ها و باتزخوردهای آن مطلع شوید و ببینید آیا ایسن کسب و کار جدید برای شما موثر واقع می شود؟ آیا در آمدتان افزایش پیدا خواهد کرد؟ آیا بار روانی و فشار های موجود از روان و جسم شما کاسته می شود؟ آیا با راه اندازی کسب و کار جدید پیشرفت می کنید؟ آیا این راهی که انتخاب کرده اید ارزش وقت گذاشتن و تلاش را دارد و اینکه می تواند نیاز های مالی شما  را برطرف کند ؟
تصورات و دیدی که شما از کسب و کار جدیدتان دارید بسیار مهم تا بدانید سطح توقعاتتان چقدر است ؟باید قدمهای خود را بسیار محکم بر دارید و از شکست های احتمالی مایوس نشوید.پایه ی هر کاری اگر بر روی یقین و اطمینان باشد نتایج خوبی از آن حاصل می شود و قدم هایی که توام با ترس برداشته شوند هرگز نخواهند توانست شما را به سر منتزل نهایی و مقصود مورد نظر خود برسانند.
برای این که بتوانید کسب و کار جدید خود را با ضرایب شکست کمتری راه اندازی کنید نیاز است تا برخی نکات زیر را در نظر بگیرید و به دقت به بررسی آنها و در نهایت عمل به آنها بپردازید.
ابتدا ذهن خود را آماده کنید و سعی کنید سختی های پیش رو را آنالیز کنید.سپس باید همه ی آن چیزی که در ذهنتان است را بصورت طرحی قوی برای کسب و کار جدیدتان طراحی کنید و روی کاغذ بیاورید.
اگر احساس می کنید که کاری که می خواهید آن را انجام دهید را به تنهایی از عهده آن بر نمیایید سعی کنید برای راه اندازی کسب و کار خود ، شریکی انتخاب کنید.همانطور که در قبل گفته شد از همان ابتدا سعی نکنید کار جدید را بصورت تمام وقت انجام دهید و سعی کنید آن را بصورت نیمه وقت آغاز کنید.
برای شروع کار جدید وقفه نیندازید و شروع راه اندازی کسب و کار را به زمانی که همه چیز برای شما سخت و تیره شده است موکول نکنید و در ایامی که بر وفق مراد شما هست نیز به فکر کار بهتر و کسب بروزتری باشید.برای کار جدید خود سعی کنید همه ی مراحل را بصورت تقسیم کار و دارای برنامه ریزی انجام دهید.
حالا چنانچه بازخورد مناسب از کار جدید گرفته اید و آینده آن را به خوبی پیش بینی کرده اید مکی توانید از کار قبلی خود استعفا دهید.هر کسب و کار جدید ممکن است با شکست هایی مواجه شود و در این راه شما باید مقاوم باشید و در برابر شکست های احتمالی ایستادگی کنید.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 3
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
در آمد از اینترنت به صورت عملی و تضمینی

در آمد از اینترنت به صورت عملی و تضمینی

در آمد از اینترنت
این روز ها بازار در آمد از اینترنت بسیار داغ است و طبیعتا بسیاری از افراد جامعه بدنبال این نوع در آمد هستند.در همین راستا آموزش های بسیاری ارائه شده اند و با فریب دادن شما جیبتان را خالی می کنند.پس از استفاده از همین بسته ها نیز میبینید که به مقصد و مقصود مورد نظر خود نرسیده اید و نتوانستید حتی یک ریال کسب در آمد کنید.این به این دلیل است که کسانی که قصد دارند تا کسب در آمد از اینترنت را به شما آموزش دهند خودشان در این شاخه تبهری ندارند و توانایی پول سازی در این مینه و به این شکل را ندارند.حال سوال این است کسی که توانایی انجام کاری را ندارد چگونه می تواند آن کار را به دیگران آموزش دهد؟
در آمد از اینترنت از راه های مختلفی حاصل می شود که برخی از آن راه ها کاملا وقت گیر هستند و بازده مناسبی ندارند و در نهایت متوجه می شوید که مبلغی که بعنوان در آمد حاصلتان شده است ارزش اینهمه وقت گذاشتن را نداشته است.برای انجام یک کار باید از بهترین اصول و راهکار ها استفاده کرد.استفاده از منابع آموزشی نامناسب ضمن گمراه کردن شما گرانمایه ترنی سرمایه شما یعنی وقتتان را به هدر داده و نتایج بسیار نا امید کننده ای را برای شما حاصل می نماید.
اینکه شما فکر کنید تنها با راه اندازی یک وب سایت می توانید کسب در آمد کنید بسیار اشتباه می باشد.راه اندازی یک وب سایت شاید نتواند حتی قدم اول شما برایدر آمد از اینترنت باشد و چنانچه شما نتوانید بازدید کننده های هدفمند را برای وب سایت خود جذب کنید هرگز نخواهخید توانست به در آمد از اینترنت دست یابید.سایتی که دیده نشود هیچ ارزشی نخواهد داشت.
در هیچ بسته ی آموزشی به کاربران آموزش داده نمی شود تا بازدید کننده های هدفمند خود را افزایش دهند و بتوانند از این راه کسب در آمد کنند.یک وب سایت پر بازدید می تواند از طریق تبلیغات،فروش پاپ آپ و فروش بنرهای تبلیغاتی قسمت های مختلف کسب در آمد کند.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 6
 
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
 


 
کسب در آمد از طریق اینترنت

کسب در آمد از طریق اینترنت

کسب در آمد از طریق اینترنت
کسب در آمد از طریق اینترنت مد نظر افراد زیادی بوده و بسیاری افراد در اول راه گول تبلیغات فریبنده را می خورند و تصور می کنند تنها با راه اندازی یک وب سایت می توانند کسب در آمد از طریق اینترنت داشته باشند.اما حقیقت چیز دیگری است.بسیاری از وب سایت ها با فروش بسته های آموزشی در آمد اینترنتی اقدام به فروش محصولاتی را می نمایند و افراد زیادی تحخت تاثیر این تبلیغات اقدام به خرید این بسته ها می کنند و در همان ابتدا تصورشان این است که با مشاهده چندید فیلم آموزشی می توان اینترنتی پول در آورد.
اما حقیقت چیز دیگری است.همانطور که در بسیاری از این بسته ها تبلیغاتی مبنی بر آموزش طراحی سایت در یک روز و تبلیغاتی از این قبیل را بسیار می بینید.تبلیغاتی با مضمون سایتتو بسیاز و کسب در آمد کن و میلیون ها تومان در ماه در آمد داشته باش.سپس اقدام به آموزش یک سیستم مدیریت محتوا نظیر وردپرس یا جوملا می نمایند و از این طریق و تنها با چند کلیک ساده می توان یک وب سایت ایجاد کرد.اما آیا واقعا می توان با یک وب سایت بدون بازدید کننده کسب در آمد از طریق اینترنت داشت؟جواب شما مشخص است.خیر
راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کار بسیار ساده است.اما اینکه این فروشگاه دیده شود و بتواند محصولی را بفروشد بسیار مشکل است.شما در بسیاری از سایت های همکاری در فروش می توانید به راحتی و بدون یک ریال سرمایه یک وب سایت فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید.اما چنانچه سالها روی آن ایستادگی کنید خواهید دید که نمی توانید حتی یک ریال از آن کسب در آمد کنید.از این رو هرگز گول تبلیغات فریبنده را نخورید.برای در آمد اینترنتی نیاز به استفاده همزمان از دانش و تجربه می باشد و باید بدانید که چطور می توانید بازدید کننده ها هدفمند را بسمت سایت خود بکشانید.





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: